Ομιλία «COVID-19: οι απρόβλεπτες πτυχές & ο εμβολιασμός»

23 Δεκεμβρίου 2021
Δείτε την ομιλία της Καθ. κ. Παπαευαγγέλου και τη συζήτηση που ακολούθησε με τον κ. Μακρή.

Με πρωτοβουλία της Ιατρικής Υπηρεσίας του Κολλεγίου σε συνεργασία με τους Συλλόγους Γονέων των Σχολικών Μονάδων, την Τρίτη, 21 Δεκεμβρίου 2021, πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή ομιλία της κ. Βάνας Παπαευαγγέλου, Καθηγήτριας Παιδιατρικής - Λοιμωξιολογίας ΕΚΠΑ, Διευθύντριας Γ΄ Πανεπιστημιακής Παιδιατρικής Κλινικής ΓΠΝ «ΑΤΤΙΚΟΝ», μέλους της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων για τον νέο κορωνοϊό και της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών, με θέμα: «Πανδημία COVID-19: οι απρόβλεπτες πτυχές και η αντιμετώπισή τους, ο εμβολιασμός σε ενηλίκους και παιδιά».

Ακολούθησε συζήτηση με τον κ. Αντώνιο Μακρή, Παιδίατρο, Υπεύθυνο της Ιατρικής Υπηρεσίας του Κολλεγίου, κατά την οποία απαντήθηκαν όλα τα θέματα που απασχολούν. Ο κ. Μακρής παρουσίασε τα μέτρα τα οποία εφαρμόζονται στο Κολλέγιο, καθώς και τα στατιστικά δεδομένα των κρουσμάτων και του επιπέδου εμβολιασμού στους μαθητές και το προσωπικό.

Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής/President του Κολλεγίου Αθηνών, Καθηγητής Κώστας Συνολάκης.

• Παιδιατρική σημαίνει

• αγάπη για το παιδί,

• κατανόηση για τον έφηβο,

• αφοσίωση στην οικογένεια

Ιατρείο

25ης Μαρτίου 2
Παπάγος - Χολαργός
210 6542238
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

© 2020 myped.gr All rights reserved.
Κατασκευή Ιστοσελίδας Φιλοξενία Ιστοσελίδας Dazzlink.
Η ιστοσελίδα myped.gr έχει αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορεί να υποκαταστήσει οποιαδήποτε ιατρική οδηγία, διάγνωση ή θεραπεία του γιατρού σας ή άλλου επιστήμονα υγείας.
Οποιαδήποτε αναπαραγωγή μέρους ή του συνόλου της ιστοσελίδας πρέπει να αναφέρει ρητά την πηγή και μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν έγγραφης συγκατάθεσης του δημιουργού της.