• Υπηρεσίες
  • Εκπαίδευση γονέων

Εκπαίδευση και υποστήριξη των γονέων

Η εκπαίδευση των γονέων αξιολογείται ως μέγιστης σημασίας και επιδιώκεται σε κάθε ευκαιρία μέσα από την ενεργητική και υπεύθυνη ενημέρωση.

Πραγματοποιούνται μεταξύ άλλων:
  • Εκπαίδευση των γονέων στη σωστή αξιολόγηση των συμπτωμάτων και την αποφυγή υπερβολών κατά την αντιμετώπιση έκτακτων συμβάντων, στην ορθή αντιμετώπιση συχνών συμπτωμάτων και απλών προβλημάτων, στην πρόληψη ατυχημάτων, στην παροχή πρώτων βοηθειών κ.ά. Χορήγηση έντυπων φυλλαδίων με οδηγίες και ποικίλη θεματολογία.
  • Ψυχολογική υποστήριξη και συμβουλευτική στην αντιμετώπιση ποικίλων θεμάτων που αφορούν τόσο στο παιδί όσο και την οικογένεια.
  • Συμβουλευτική σε περιπτώσεις ταξιδιού σε χώρες του εξωτερικού σύμφωνα με διεθνείς οδηγίες, κατάλληλη προετοιμασία και εμβολιασμός.
  • Συμβουλευτική σε θέματα υιοθεσίας και παροχή σχετικής γνωμοδότησης.

• Παιδιατρική σημαίνει

• αγάπη για το παιδί,

• κατανόηση για τον έφηβο,

• αφοσίωση στην οικογένεια

Ιατρείο

25ης Μαρτίου 2
Παπάγος - Χολαργός
210 6542238
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

© 2020 myped.gr All rights reserved.
Κατασκευή Ιστοσελίδας Φιλοξενία Ιστοσελίδας Dazzlink.
Η ιστοσελίδα myped.gr έχει αποκλειστικά ενημερωτικό χαρακτήρα και δε μπορεί να υποκαταστήσει οποιαδήποτε ιατρική οδηγία, διάγνωση ή θεραπεία του γιατρού σας ή άλλου επιστήμονα υγείας.
Οποιαδήποτε αναπαραγωγή μέρους ή του συνόλου της ιστοσελίδας πρέπει να αναφέρει ρητά την πηγή και μπορεί να γίνει μόνο κατόπιν έγγραφης συγκατάθεσης του δημιουργού της.